Cara Paling Senang Buka Akaun Syarikat Tanpa Introducer.

Behind a Story To Open My Account Company.

Cara Mudah nak buka Akaun Syarikat selepas daftar SSM. Ini adalah Cara buka akaun syarikat dengan Bank CIMB tanpa introducer dan cop syarikat anda,

1. Pergi ke kuanter pertanyaan dan dia akan bagi 1 falyers copy untuk login bizz-cimb.

2. Buka dimana-mana komputer atau smartphone dan juga dimana-mana anda berada. (Saya hanya gunakan komputer lama di rumah ) Alhamdulillah.

3. Isi segala detail yang disuruh isi, Jika tidak pasti atau tidak tahu isi ( sila call no Bank tersebut ). Dia akan ajar cara-cara untuk mengisi borang tersebut dan dapatkan No Rujukkan utk Bank.

4.Bila sudah siap dan dah submit , pergi ke Bank CIMB yg buat tadi .. Terus tandatangan untuk pendaftaran ( tak payah cop syarikat dan introducer ) serta tandatangan untuk buku cek anda.

5. Apabila siap pendaftaran anda. Anda akan diberikan 1 nombor akaun syarikat atas nama syarikat dan diminta untuk memasukkan deposit RM1000.

6. Deposit anda boleh dikeluarkan selepas 24jam. ( boleh pinjam pada sesiapa sahaja jika tiada duit deposit, kerana di MESTI ada )

7. Siap sudah kerja anda pada hari tersebut. Dan boleh memulakan perniagaan anda sendiri. ( Saya buka perniagaan Hometutor. sesiapa hendak mengaji atau belajar ilmu Al-quran boleh la komen-komen ye. Syukran.

p/s : jika ada kesilapan, sarannan , teguran dan pertanyaan boleh tanya saya pada ruangan komen.


Terima kasih atas kesudian anda membaca serba sedikit ilmu yg saya tahu.
Segalanya Atas Kehendak Yang Kuasa. Hanya Berserah. Bukan Mengalah.



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Solat Diterima Allah

Syeikh Ahmad Al-badawi R.A ( 675H)

Pemain bola sepak islam yg tertemuka .....